اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 866 - File: showthread.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 866 errorHandler->error



انجمن WOWZONE
آموزش ابتدایی Assassination PVP
2016/06/01، 11:07 AM

به مناسبت افتتاحیه انجمن سایت گفتم اولین آموزش رگ رو بزارم. Cool


[تصویر:  latest?cb=20130813095139]



توجه
بدلیل اینکه یکسری چیزها توی پچ جدید حذف شده نمیشه اینجا لینکشون داد و ممکنه شکل و حتی قابلیتشون هم تغییر کرده باشه.
اگر متوجه مشکلی شدید اطلاع بدید تا در اولین فرصت درستش کنم.
سعی میکنم تا جایی که ممکنه این آموزش رو بروز و مرتب نگه دارم.

جند اصطلاح:
1.برست (Burst): به نوع دیمیجی میگیم که خیلی شدید باشه اما زمان محدودی داشته باشه مثل Ascendance شامن که کوتاهه اما قوی.


2.ساستیند(Sustained): : به نوع دیمیجی میگیم که ماندگار هستش اونم طی کل زمان بازی مثل دمیج واریور.


3.سیسی (cc یا Crowd-Control): بطور کل به تمام اسپل هایی میگیم که باعث میشه کنترل هیرو رو از دست بدید مثل Stun یا Fear.

4.اسپک (Spec با Specialization): خب با مثال توضیح دادن راحت تره برای مثال Assassination یک Spec هستش.

1.توضیحاتی در باره اسپک اساسینشن:

این اسپک یه چیزی بین کامبت و ساب هستش به طوری که نسبت به کامبت شما کنترل بیشتری روی اتک دادنتون دارین و نسبت به ساب خیلی کمتر نیاز به تایم بندی حمله هاتون دارین که همین باعث میشه از ساب آسون تر باشه.
گرچه نسبت به ساب شما کنترل کم تری روی دشمن با پلیر قربانی دارین و نسبت به هردو برست کمتری دارید و بیشتر یک سبک ساستیند و برست رو دارین.

2.الویت استیت ها:

خب برای آساسینشن مثل ساب شما باید ریفورج هاتون رو بر اساس زیر تنظیم کنید.
Agility > Hit > Expertise > Mastery > Haste > Crit

برای Hit و Expertise تا زمانی که اسپل هاتون Miss یا Parry نشه کافیه.

3.تلنت ها:

15: @Subterfuge نیازی به توضیح نداره  Big Grin

30: خب اینجا شما دو انتخاب دارین.
دربرابر تمام کلاس های Caster یا Range دار شما باید Nerve Strike رو بگیرید چون Combat Readiness فقط دربرابر Melee فعال میشه و همینطور زمانی که میدونید شما مورد حمله قرار نمگیرید.
ولی زمانی که میدونین که یک کلاس Melee مثل رگ یا واریور به شما حمله ور میشه باید Combat Readiness بگیرید.
Nerve Strike: همونطور که توضیح داده شده بعد از هر @Kidney Shot یا @Cheap Shot برای 6 ثانیه 10% هیلینگ و 25% دمیج پلیر قربانی رو کم میکنه.

Combat Readiness: به محض فعال شدن به ازای هر یک اتک Melee که میخورید 10% دیمیج کمتر میخورید که تا سقف 50% میره و برای 20ثانیه هم ماندگار هستش.

45: اینجا انتخاب با خودتونه.
@Elusiveness: با هر Feint شما برای 4 ثانیه (6ثانیه اگر Glyph of Feint گرفته باشید) 30% دیمیج کمتری میخورید.
@Leeching Poison: که با Paralytic Poison سازگار نیست ولی اگر با دو گلایف
 Glyph of Recovery و Glyph of Recuperate  ترکیب بشه تلنت خیلی خوبی میشه مخصوصا اگر با هیلر مرید آرنا.


75: اینجا هم بسته به انتخاب تلنت 45 یکی از این دو رو انتخاب میکنید.

@Prey on the Weak: به شما و تمامی دوستان شما 10% دمیج بیشتر میده نسبت به فردی که با 4Rigid Empyrean Sapphire,@Blind,@Kidney Shot,@Cheap Shot,@Gouge سیسی کردید.

Paralytic Poison: هر اتک یا دمیج شما احتمال 20% فعال شدن این تالنت رو داره که سر 4 تا پلیر قربانی Stun میشه و Shiv شما هم فرد قربانی رو سرجاش میخکوب میکنه  Big Grin




خب حالا وارد بخش دمیج دادن میشیم که بصورت شماره گذاری الویت بندیش کردم:
1:توجه @Slice and Dice رو فقط یکبار فعال کنید.

1.5: زمانی که @Slice and Dice درحال اتمام بود کافیه @Envenom کنید تا دوباره برای 35 ثانیه فعال بشه.

2:همیشه @Deep Sea Rupture رو روی فرد قربانی فعال نگه دارید که این هم Energy میده که مختص Assassination هستش.

3:@Dispatch که منبع اصلی دمیجتون هستش.

4:سر پنج کومبو @Envenom


Expose Armor: اینو قرار نمیدم چون 25 energy میخواد و اونقدرا هم تاثیر نداره.
خب برای Burst هم کافیه همین کار هارو انجام بدید اما با ترینکت یا @Shadow Blades و Vendetta

توجه: Vendetta به شما اجازه میده که فرد قربانی رو حتی توی @Stealth یا Hide هم ببینید که این یعنی
Anti-Rogue


زنده ماندن: خب اینجاش دیگه یکم سرعت عمل میخواد.

@Evasion: تمام اتک های Melee رو Dodge میدید به شرطی که شخص از روبرو به شما حمله کنه.
نکته: زمانی که Warrior شروع کرد به @Bladestorm کافیه شما این رو فعال کنید و تمام اتکاش Dodge میشه  Tongue

@Cloak of Shadows: نقش @Evasion برای Caster ها یا جادوگرا( Big Grin ) رو داره و باعث میشه برای 5 ثانیه روتون تاثیر نداشته باشه.
نکته: برای Mage این یعنی نه Polymorph و نه Freeze و نه Slow و بطور کل هیچی  Wink در ضمن Paladin هم نمیتونه Stun کنه چون Stunاش جز Magic حساب میشه.

@Preparation: این هم که CD های Evasion و Dismantle و Vanish و Sprint رو ریسیت میکنه.
نکته: سعی کنید بعد از استفاده هر چهار اسپل بالا Preparation رو استفاده کنید.

Dismantle: این هم که Disarm میکنه که واقعا روی Rogue و Warrior و Hunter و ... تاثیر بسزایی داره و حتی باعث میشه بعضی از کلاس ها حتی نتونن CC کنن.
نکته: بهتره زمانی که نمیخواید CC بشید یا دمیج بخورید استفاده کنین بخصوص جلوی Warrior


Glyph ها: خب اینجا هم که دیگه بستگی به انتخاب خودتون داره که tt یا (Talent) هاتون رو چی گرفتید.
ترجیح میدم Glyph ها رو همه توضیح بدم که چیکار میکنن که دیگه خودتون تصمیم بگیرید.

Glyph of Blind: این باعث میشه که این اسپل تمام debuff ها و یا dot ها رو از رو قربانی برداره که دیگه cc شکسته نشه.
(واقعا عالیه و نیازه برای آرنا)

Glyph of Recuperate: درصد هیل دادن این اسپل رو از 5% کل HP میبره به 6% کل HP (اینم بد نیست)

Glyph of Recovery: زمانی که Recuperate فعال باشه شما 20% بیشتر هیل میشید (وقتی یا هیلر میرید آرنا خیلی خیلی عالیه)

Glyph of Hemorrhaging Veins: مال اسپک Sub هستش.

Glyph of Stealth: چهار ثانیه از CD این اسپل کم میکنه (واقعا عالیه)

Glyph of Ambush: به این اسپل 5yd برد یا Range میده. (استفاده ای به نظر من نداره بخصوص برای Assassin)

Glyph of Blade Flurry: استفاده ای نداره و کاملا PVE هستش.

Glyph of Cheap Shot: این هم 0.5 ثانیه به زمان stun بودن شخص اضاف میکنه (0.5 ثانیه کم نیست؟!)

Glyph of Cloak of Shadows: این هم که باعث میشه این اسپل 40% دیمیج خوری Physical (مثلا Warrior کاملا Physical هستش و همینطور Hunter) رو کمتر کنه. (بد نیست اما CD خیلی طولانی داره)

Glyph of Deadly Momentum: با هر کشتن یا (Kill) دو اسپل @Recuperate و @Slice and Dice شما ریسیت میشه (فقط برای bg بگیرید)

Glyph of Evasion: این هم 5 ثانیه به زمان این اسپل اضاف میکنه که چون ما 2x از این میتونیم استفاده کنیم پس 10 ثانیه حساب میشه که خودش یک evasion دیگه حساب میشه.

Glyph of Expose Armor: باعث میشه این اسپل با یکبار زدن سه تا استک از debuff اش رو بندازه که میشه 12% (کمه)

Glyph of Feint: این هم 2 ثانیه به اسپل Feint اضاف میکنه که اگر تلنت @Elusiveness رو انتخاب کرده باشید خیلی خوبه وگرنه بدرد نمیخوره.

Glyph of Garrote: با این 1 ثانیه بیشتر شخص Silence میمونه که برای هیلر این خیلی سنگینه یا Mage.

Glyph of Gouge: دیگه نیاز نیست که حتما روبروی شخص قربانی باشید که بتونید این رو استفاده کنید (هرچند اصلا ارزش نداره...به نظر من)

Glyph of Kick: هربار که بتونید با این اسپل دقیق یک Cast رو بزنید 6 ثانیه از cd این اسپل کم میشه اما 4 ثانیه به cd این اسپل اضافه میشه که دیگه باید حواستون باشه خراب نکنید.

Glyph of Redirect: از cd این اسپل 50 ثانیه کم میکنه (شاید برای sub خوب باشه اما برای Assassin اصلا)

Glyph of Shadow Walk: کاری میکنه که با این اسپل بتونید Rogue هارو هم ببینید.

Glyph of Sharp Knives: به ازای هربار استفاده از این اسپل تمامی افراد اطراف شما یک استک از Armor Reduction میگیرند.

Glyph of Shiv: از cd این اسپل 3 ثانیه کم میکنه (اگر 7 ثانیه بود ارزش داشت)

Glyph of Smoke Bomb: زمان ماندگاری این اسپل رو 2 ثانیه بیشتر میکنه

Glyph of Sprint: این هم 30% سرعت بیشتر میده به این اسپل (ارزش نداره)

Glyph of Vanish: دو ثانیه به زمان ماندگاری این اسپل اضاف میکنه (بد نیست)

Glyph of Vendetta: خب این هم باعث میشه 5% دمیج این اسپل بیاد پایین اما 10 ثانیه به زمان ماندگاریش اضافه میکنه (جلوی کلاس هایی که توی زمان های cd کشیدنتون cc میدن خیلی خوبه)

نا گفته ها زیاده ولی خب برای شروع بد نیست.
دوستان اگر نظری دارن و یا نکته خاصی مد نظرشونه امر کنن بنده قرار میدم.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2016/06/04، 07:29 PM، توسط Virgo.)
پاسخ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان