منبع خاصی ندارم و بیشتر هم چیزیه که خودم دیدم مخصوصاً در ووزون, اما جدا از این, battle.net یا mop-veins و freakz منابع اصلیم هست... چیزی رو هم شک داشته باشم ==> گوگل
دروید تانک خیلی خودم سرش یه زمان مشکل داشتم اما جستجو زیاد کردم و واقعاً مثل اینکه همینه! چون اولویت تانکیش روی Rage regenش هست که بهترینش
Crit هست و در نهایت باعث
Savage Defenseو
Frenzied Regenerationبیشتر میشه!
ووزون اونقدری هم تفاوت نداره از لحاظ استت weightها...
برای Mage فراست, بشخصه به کریت کپ اعتقاد صریح دارم اللخصوص در PvP.... میج فراست ملقب به
Icelance, که 75% دمیج هاش در کل فایت, Icelance هست, بنظرتون چقدر دمیجش کاهش پیدا میکنه اگه کریتش کپ نباشه؟ بازم فکوس اصلیم PvP هست.... FrostBolt تنها 10% دمیج رو شامل میشه... درسته مهمه که Haste بالا ببریم براش اما واقعاً وقتی با کپ Icelance مقایسش میکنیم, اولویت پایینتری داره! حتی برای
DoT ! بعلاوه, شما با FullGear 522 PvP اگه تمام Crit ها رو هم ریفورج کنی و هیچ Gem کریت هم نزنی, بازم Critت کپ هست
(
خودم)
شاید علت اینکه تفاوت دیده میشه در سرور اینه که بازیکن ها تجربی رفتن جلو... استت ویت واقعی باید با
simcraft و غیره و ذالک بدست بیاد درواقع! یا تست های زیاد مثل 10,000Icelance روی دامی(
پچ های اول مثل TBC جواب میداد که پارامترها کم بود... الان دیگه همون Simcraft!)... اینکه "
من با کریت کپ رفتم بیشتر زدم یا کمتر" اصلاااااااااااااااااااااً معیار
نیست! پارامتر ها فوق العاده زیادن!!! شما ممکنه با کمترین اولویت بری جلو و 90% شانس همراهت باشه و بدلیل کریت بالا, داج و پری بالا, بلاک بالا, پراک به موقع انچنت ها و ترینکتها, مناسب بودن پارامترهای روحی و روانی در اون زمان مثل فکوس بالا و حس و حال خوب... نتایج نهاییت فوق العاده دیده بشه! درست میگم آیا؟
شما تنها در
LargeScale و
داده های زیاد, میتونی
المان شانس رو
خنثی کنی! و همه میدونیم هرچقدر پارامترهای شانس بیشتر باشه, جامعه آماری بزرگتر میشه و نیاز به داده های بیشتری برای خنثی کردن شانس هست!
ولی با نظر تجربی جلو رفتن موافقم... خیلی خوبه که تجارب رو دوستان در اختیار میزارن... ایشالا این لیست روز به روز به ایده آل, حتی نزدیکتر بشه!
بالاخره کسی که بالای 100روز Playtime با یک کلس داره, جلوی حرفش نمیشه علامت سؤال قرار داد