2016/06/11، 07:06 PM
(2016/06/10، 11:02 AM)S a V a G e نوشته است: منبع خاصی ندارم ...مرسی که مطلب تخصصی و جالبی در مورد شانس گذاشتی
..
.
..
...قرار داد
راستشو بخوای حرفا کاملا منطقی هست...
اما PVP و PVE یک مقداری با هم فرق دارن... برای مثال Trinket های TOT یکیش هست گاها 16000 اینتلکت میده، اون یکی 8000 تا... اگه اشتباه نکنم این باعث میشه موقعی که هردوتا فعال میشن Crit بره بالای 40% , و زمان اصلی Ice lance زدن هم زمان Burst هست... بقیه فایت خیلی کمتره
البته این حرفهایی که زدم در واقع یک توجیه ساده هست... نه دلیل منطقی و اثبات ولی خب با همین استنباط سعی کردم کلا دور کریت رو خط بکشم
شاید تلنت Shatter میج باگ باشه (شاید هم نه) که متاصفانه نمیشه به این سادگیا تست کرد ( به همیون دلایلی که گفتی) ، چرا که حتی با میج آرکن، روی تارگت هایی که فریز شدن هم چنس کریت خیلی بالا هست...
اما به هر حال هیچوقت چیزی جای مقایسه رو نمیگیره... یادمه حتی یک بار با ریفورج فراست توی تلنت آرکن توی بک باسی بیشتر زدم، با ریفورج آرکن هم یک بار توی فراست فوق العاده ظاهر شدم و شانسی هم نبود
خلاصه اینکه سر هر باسی ممکنه نیاز به Stat هم تغییر پیدا کنه و Stat Priority برای هر فایت و هرشرایطی فرق کنه... دو راه هست، مقایسه دستی یا استفاده از Simulator ها و دیگری بحث نظری در مورد Stat ها...
دوتاش با هم خیلی خوبن