2019/04/03، 01:24 AM
( لانچر به روز رسانی شد. )
آموزشی را برای متصل شدن به سرور ریلم 7.2.5.24742 برای شما آماده کردیم ، تا مشکلات شما در این پست برطرف شود.
قبل از باز کردن بازی میبایست ابتدا در سایت سرور اکانت بسازید تا بعد از اجرای بازی در قسمت یوزر و پسورد مشخصات اکانت ساخته شده را وارد کنید .
برای ساخت اکانت به سایت سرور www.wzone.ir قسمت ساخت اکانت مراجعه و اطلاعات را با دقت وارد کنید . وارد کردن ایمیل معتبر برای ساخت اکانت بسیار مهم است زیرا برای فعال سازی اکانت میبایست به ایمیلی که برای ساخت اکانت وارد کرده اید مراجعه کنید ...
قبل از باز کردن بازی میبایست ابتدا در سایت سرور اکانت بسازید تا بعد از اجرای بازی در قسمت یوزر و پسورد مشخصات اکانت ساخته شده را وارد کنید .
برای ساخت اکانت به سایت سرور www.wzone.ir قسمت ساخت اکانت مراجعه و اطلاعات را با دقت وارد کنید . وارد کردن ایمیل معتبر برای ساخت اکانت بسیار مهم است زیرا برای فعال سازی اکانت میبایست به ایمیلی که برای ساخت اکانت وارد کرده اید مراجعه کنید ...
(( قبل از انجام هر کاری حتما پوشه Cache حذف کنید ))
لانچر 7.2.5 دانلود کرده و وارد پوشه بازی شوید و استخراج کنید.
لینک کمکی
اگر از ویندوز 32 بیت استفاده میکنید فایل launcher_wowzone.exe اجرا کنید و منتظر اجرای بازی شوید.
اگر از ویندوز 64 بیت استفاده میکنید فایل launcher_wowzone-64.exe اجرا کنید و منتظر اجرای بازی شوید.
پیشنهاد میشود از ویندوز 10 استفاده کنید.
توجه داشته باشید در صورتی که هر زمان در بازی شما با ارور " شما از لانچر استفاده نمیکنید " مواجه شدید کافیست :
آنتي ويروس و فايروال سيستم را کامل غير فعال کنيد
آنتي ويروس و فايروال سيستم را کامل غير فعال کنيد
وارد Task Manager شوید بر روی لانچر و wow.exe راست کلیک کنید و End Process بزنید تا بسته شود
پوشه Cache حذف کنيد
لانچر را يکبار اجرا کنيد منتظر باشد تا بازي اجرا شود .
ساعت و تاریخ سیستم آپدیت کنید
در start windows بنويسيد RUN
در Run بنويسيد %temp%
پوشه اي باز ميشود محتواي داخل آن را کامل shift+delete کنيد
( 2-3 پوشه باقی میماند که حذف نميشود مهم نيست. )
این ارور : بازی شما قادر به دانلود در مکان هایی که از بازی خارج میشوید نیست و بلیزارد به دلیل تغییراتی که در این پتچ انجام داده اجازه دانلود نمیدهد و قابل رفع نمیباشد به طور کلی.
پیشنهاد میشود در صورت مشاهده این 2 ارور که در تصوریر مشخص شده بازی کامل را تهیه کنید که بدون مشکل است.
پوشه Cache حذف کنيد
لانچر را يکبار اجرا کنيد منتظر باشد تا بازي اجرا شود .
ساعت و تاریخ سیستم آپدیت کنید
در start windows بنويسيد RUN
در Run بنويسيد %temp%
پوشه اي باز ميشود محتواي داخل آن را کامل shift+delete کنيد
( 2-3 پوشه باقی میماند که حذف نميشود مهم نيست. )
در صورتی که همچنان در بازی Freez میشوید به قسمت پینگ و آی پی مراجعه کنید در متن پایین
پیشنهاد میشود در صورت مشاهده این 2 ارور که در تصوریر مشخص شده بازی کامل را تهیه کنید که بدون مشکل است.
ارور مربوط به شماره های :
You have been disconnected. (BLZ51914001 / BLZ51914002 / BLZ51914003)
1-فایروال سیستم و انتی ویروس غیر فعال کنید
2-ممکن هست سیستم شما پورت های بازی را بسته باشد که باید آموزش باز کردن پورت در گوگل جستجو کنید
3 - WINDOWS DEFENDER ویندوز را غیر فعال کنید .
4- شما خارج از کشور هستید و امکان اتصال به سرور ندارید .
این ارور : ورژن بازی شما قدیمی ست و باید بازی را دانلود کنید.
1-شما از لانچر استفاده نکردید
2-اکانت شما قدیمی هست و باید در سایت وارد اکانت خود شوید
3-اگر اکانت ندارید باید در سایت اکانت بسازید
(( PING - IP ) )
- نصب DirectX 9-11
- به محل بازی مراجعه و پوشه Interface حذف کنید.
- از حالت FullScreen خارج کنید بازی را و در حالت Windowed قرار دهید.
-بازی اجرا کنید در قسمتی که نام اکانت و پسورد وارد میکنید سمت راست گزینه System بزنید و قسمت Advanced انتخاب کنید و طبق عکس تنظیمات انجام دهید.
بازی را ببندید تا تنظیمات ثبت شود.
ابتدا از 3 IP زیر پیینگ بگیرید بدین صورت :
در قسمت Start ویندوز بزنید Run
در قسمت RUN بنویسید :
ping 91.99.103.98 -t
ping 10.201.65.18 -t
ping 82.99.219.154 -t
هر کدام جداگانه امتحان کنید در صورت مواجه با Time out نت شما امکان اتصال به سرور رو ندارد.
(شما باید به شرکتی که خدمات اینترنتی رو دریافت میکنید گزارش دهید تا برای شما این 3 IP را باز نمایند ).
- در صورتی که از فیلتر شکن استفاده میکنید باید تنضیمات زیر انجام دهید حتما.
- در منوی Run این گزینه را جستوجو کنید Internet Options و روی آن کلیک نمایید .
* - صفحه ای باز خواهد شد به نام Internet Properties در قسمت Advanced گزینه Restore advenced settiongs را بزنید .
* - سپس گزینه Reset را در همین قسمت بزنید .
* - کانکشن اینترنت را یکبار غیر فعال و مجدد فعال کنید .
* - در آخر فایروال سیستم را غیر فعال کنید .
3 - به قسمت تنظیم DNC آی پی سیستم خود واقع در internet protecol version 4 مراجعه کردن و تیک use the followin DNS server adresses را فعال کنید و در کادر Perferred DNS Server : 8.8.8.8 و در کادر Alternate DNS server 8.8.4.4 را ثبت و سپس اوکی کنید .
در صورتی که با انجام مراحل بالا مشکل شما برطرف نگردید از این تنظیمات برای فلش کردن DNS و Disabling Proxy استفاده نمایید
فلش DNS برای Windows 10 , 8
در صفحه دسکتاپ / بر روی کیبورد کلید Windows بزنید و CMD را تایپ کنید بر روی آن راست کلیک کنید و گزینه Run as administrator بزنید
در صفحه سیاهی که باز میشود ipconfig /release را وارد کنید Enter کنید
چند ثانیه صبر کنید برای یک پاسخ که آدرس IP آزاد شده است
حالا وارد کنید ipconfig /renew
چند ثانیه صبر کنید برای یک پاسخ که آدرس IP است دوباره برقرار شده است
حالا وارد کنید ipconfig /flushdns
کار تمام شد و IP شما مجددا در دسترس میباشد
فلش DNS برای Windows 7
در صفحه سیاهی که باز میشود ipconfig /release را وارد کنید Enter کنید
چند ثانیه صبر کنید برای یک پاسخ که آدرس IP آزاد شده است
حالا وارد کنید ipconfig /renew
چند ثانیه صبر کنید برای یک پاسخ که آدرس IP است دوباره برقرار شده است
حالا وارد کنید ipconfig /flushdns
کار تمام شد و IP شما مجددا در دسترس میباشد
مراحل غیرفعال کردن پروکسی در سیستم
کلید ویندوز بر روی کیبورد را همزمان با R بزنید
متن inetcpl.cpl بنویسید و اینتر کنید
به قسمت Connections بروید
اگر این گزینه را میبینید Never dial a connection غیر فعال کنید در غیر این صورت ادامه دهید
بر روی گزینه LAN settings
در این قسمت گزینه Use a proxy server for your LAN تیک را بردارید
تیک قسمت Automatically detect settings بردارید
OK کنید تمام.
پیغام اررور
علت مواجه شدن با این پیغام این است که یکی از 3 ای پی که در بالا گفته شد برای شما متصل نمیباشد و Time out دارد . در قسمت بالا توضیح داده شده.
در صورت مواجه با خطای :
The application has encountered a critical error: ERROR #132 (0x85100084) Fatal exception
( توجه داشته باید این خطا فقط برای Windows 8 / 10 میباشد ).
کلید Windows بر روی کیبورد را بزنید و در آن xbox را جستجو و اجرا کنید.
به قسمت Settings بروید و گزینه Game DVR را غیر فعال کنید.
بر روی wow.exe راست کلیک کنید گزینه Properties و سپس Compatibility بزنید.
در صورت مواجه با خطای زیر در بازی
بازی را ببندید و 2باره باز کنید گزینه System انتخاب کنید و به قسمت Advanced مراجعه کنید و بر روی DirectX 9 کلیک کنید.
در صورت مواجه با خطای زیر:
The CAS system was unable to initialize / failed to create storage component / shared memory file data/data/shmem / E_STORAGE_INIT
به محل نصب بازی بروید بر روی پوشه Data راست کلیک کنید گزینه Propertis بزنید و تیک گزینه Read-only را بردارید.
در صورت مشاهده اخطار
Your World of Warcraft installation is damaged
به محل نصب بازی مراجعه و به پوشه Data/data مراجعه کنید و فایل CASCRepair.mrk را حذف کنید و بازی رو اجرا کنید.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2020/04/19، 03:09 PM، توسط Support Team.)